Diese Me 2Vhat nichts mit den Me 2Vbis Vzu tun, die vorher bei Messerschmitt entstanden. The first Messerschmitt Me 2was a single-engine racing aircraft which was designed for and succeeded at breaking speed records. This Me 2was a completely new aircraft whose designation was used by Messerschmitt as a propaganda tool.
Although the aircraft was designed only to break speed records, it was hoped that its name would associate. Im Zuge der Vorbereitungen zu unserem kleinen „Special“ anläßlich des Jahrestages des absoluten Geschwindigkeitsweltrekordes am 26. It shared only its Daimler-Benz DB 6engine with the Bf 10 which in the Me 2was equipped with steam cooling. Willy Messerschmitt designed the small aircraft with a cockpit placed far back along the fuselage. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
Ce racer servit de démonstrateur permettant de faire croire que le BF 1était largement supérieur aux avions alliés. The Me 2, despite its designation, bore no relationship to the earlier Me 209. Seit Jahren achten wir auf höchste Qualität.
Für Sport, Business oder Freizeit. Hier im offiziellen Shop entdecken! Die feinsten Spacer-BHs der Welt. Edle Unterwäsche für Sie. Die Wegbereiter für kluges Online-Shopping - jeder Kauf eine gute Entscheidung!
Folge Deiner Leidenschaft bei eBay! The designation Me 2was used for two separate projects during World War II. The first was a record-setting, single-engined race aircraft, for which little or no consideration was given to adaptation for combat. The two aircraft have little relation to one. The Me 2had a unique design, featuring a cockpit placed far back at the rear and a cross shaped tail section.
A difference between the Me 1and 2was that it had a broad-track, inward-retracting undercarriage mounted in the wing section, instead of the fuselage. About the Messerschmitt Me 2VPlan This plan is 268. It has been downloaded 5times by fellow modelers from around the world.
More about Messerschmitt Me 209. The Messerschmitt Me 2-page contains all related products, articles, books, walkarounds and plastic scale modeling projects dedicated this aircraft. Udo Menke aus Lippetal hat das Modell der Messerschmitt Me 2V- nach langjähriger Unterlagen und in noch längerer Erbauungszeit genauestens vorbildgetreu aufgebaut - mehr dazu hier.
Hier eine weitere Beschbreibung zu dem Flugzeug. The first scheme shows the plane as it flew int he early test stage, still in bare metal, with smaller tailfin and no undercarriage covers. Yet some decals could be applied on the fuselage, note the fuselage. After the war Poland kept it. Baubeschreibung inklusive 2Bildern und jeder Menge hilfreichen Infotexts.
Aus der Me 2ließ sich kein vernünftiger Jäger bauen. Die Jägerversion Me 2V(D-IRND) wurde schließlich direkt nach Ihrem letzten Flug am 22. Luftzeugamt Erdingen gebracht und dort verschrottet. Die Me 2Vsollte in die Deutsche Luftfahrtsammlung nach Berlin gehen, wurde aber kriegsbedingt ins besetzte Polen ausgelagert. The Me 2V(also known as the Me 1R) was specially built as a speed record airplane.
It used a very short fuselage with the cockpit well aft of the wing. A small ventral fin gave the airplane’s tail surfaces a cruciform configuration. To reduce aerodynamic drag, a conventional radiator was not used. Instea surface coolers of the type.
The record set by Wendel in the Me 2Vwould last for years. Greenamyer in a highly modified 1hp F8F-Bearcat Conquest at an average speed of 483. Some parts of the Me 2Vstill exist today, stored in the Polish Air Museum at Krakow. It looks kind of cool, but for me the biggest problem is finding a reason to pick flying it over the Fw 1D (which interestingly is one of the reasons the Me 2got canned).
A Messerschmitt Me 2a német Harmadik Birodalom által fejlesztett repülőgép, ami a sebességi rekordkísérletek megdöntésére szolgált.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.